ÁLTALÁNOS SZOLGÁLTATÁSI FELTÉTELEK
3DEE TECHNOLOGIES HUNGARY KFT.
Érvényes 2022.07.01-től
.
A szolgáltatás
Cégünk szolgáltatásait kizárólag a jelen Szolgáltatási feltételek alapján nyújtjuk.
ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
A szolgáltatáscsomagok csak új vásárlás esetén érvényesek, szolgáltatáscsomag csak a csomaggal együtt vásárolt 3D nyomtatóra vonatkozik.
TÁMOGATÁS
Szolgáltatási csomagjától függően Ön, mint vásárló jogosult a megjelölt munkaidőn belül írásban, e-mailben, bizonyos csomagok esetén telefonon vagy videóhívással felvenni velünk a kapcsolatot (videós távoli problémamegoldás). A 3Dee Technologies Hungary Kft. minden, elvárható mértékű támogatást, a probléma megoldása ugyanakkor nem minden esetben garantálható. A jótállási időn belüli problémák esetén a gyártói garancia (esettől függően) vagy a törvényes jótállás továbbra is érvényben marad. Javítással esetén további költségek merülhetnek fel. A garantált reakcióidő munkanapokon értendő.
BEÜZEMELÉS
A beüzemelés nem minősül általános képzésnek vagy továbbképzésnek a 3D nyomtatás területén, az időkeretre való tekintettel a gyakorlati rész a készülékkel
csak maximum 2 fővel végezhető. Természetesen passzívan mások is részt vehetnek és megtekinthetik.
Követelmények a helyszínen:
- Meglévő, működő PC Windows 7, 8, 10, 11 vagy Mac OS X teljes rendszerrel
Rendszergazdai jogok és legalább egy szabad USB-csatlakozó. - Szabad munkaterület a nyomtató számára
- 220 voltos hálózati csatlakozó
- Internet hozzáférés
További fontos információk: A 3D nyomtatót a helyszínre szállítjuk (megállapodástól függően). A helyszíni feltételeknek elérhetőnek kell lennie a megállapodott telepítési időpontban. A leírt szolgáltatás csak a megvásárolt készülékre vonatkozik, és csak a gyártó által ajánlott nyomtató és slicer szoftvert tartalmazza. A beüzemelés megadott ideje egy tapasztalaton alapuló becslés, beleértve a rövid szüneteket és pihenőket. Megnövekedett helyszíni időráfordítás esetén, amely bizonyíthatóan és egyértelműen az Ügyfél felelősségéből adódik, minden megkezdett félóra után nettó 10 000 Ft + ÁFA többletköltség keletkezik. Kérjük, vegye figyelembe a kiszállás díját is.
KARBANTARTÁS
A karbantartási időpontokat alapvetően az ügyfél szabadon választhatja meg a szolgáltatási időszakon belül. A szükséges karbantartásra megfelelő időben, ésszerű időn belül kell időpontot egyeztetni. A karbantartás nem helyettesíti és nem is tartalmazza a javítási munkákat. Technikai problémák esetén a probléma megoldása nem garantálható. A jótállási időn belüli sérülés esetén a gyártói garancia (esettől függően) vagy a törvényes jótállás továbbra is érvényben marad. Javítással esetén további költségek merülhetnek fel. Kérjük, vegye figyelembe a kiszállás díját is.