Tekintse át 3Dee szerviz kínálatunkat és rendelje meg az Önnek megfelelő szervizcsomagot:
3Dee START I: beüzemelés + alap oktatócsomag
3Dee Start I. csomagunk lehetővé teszi a gyors és gördülékeny indulást, a technológia tökéletes alkalmazását. Lényegesen lerövidítjük Önnek a beüzemeléssel és az első tesztnyomtatásokkal eltöltött időt, a 3D nyomtató napok helyett órákon belül élesben, teljes kapacitással bevethető.
A csomag tartalma:
-Beüzemelés a helyszínen
-Oktatás az alapvető funkciókról, használatról, beállításokról (kb. 1,5-2 óra)
-Hardveres installáció, összeszerelés, kalibráció
-Illesztőprogram és slicer szoftver telepítése
-Filament kezelés, anyagtulajdonságok áttekintése
-Sliceolás, alapvető funkciók, beállítások
-Leggyakoribb hibák elhárítása
A csomag ára: 80.000 Ft + ÁFA-tól

3Dee START II: beüzemelés + PRO oktatócsomag
3Dee Start II csomagunk lehetővé teszi a gyors és gördülékeny indulást, ezen felül hanem haladó szintű, az adott alkalmazásnak megfelelő additív gyártási tudást közvetít a felhasználó felé.
A csomag tartalma:
-Beüzemelés a helyszínen, oktatás az alapvető funkciókról, beállításokról
-Hardveres installáció, összeszerelés, kalibráció
-Illesztőprogram és slicer szoftver telepítése
-Filament kezelés, anyagtulajdonságok áttekintése
-Sliceolás, alapvető funkciók, beállítások
-Leggyakoribb hibák elhárítása
-Haladó sliceolási tippek, paraméterek
-Az adott alkalmazásnak megfelelő anyagok ismertetése
-Haladó 3D nyomtatási tippek (zsugorodás megelőzése, filament tárolás stb.)
-Utómunkálati lépések ismertetése
A csomag ára: 120.000 Ft + ÁFA-tól

3Dee START III: speciális oktatócsomag
3Dee Start III csomagunk olyan speciális technológiai alapismeretek átadását tartalmazza, mint a 3D szkennelés, SLA- és kompozit technológiájú 3D nyomtatás, illetve hőálló alapanyagok (PEEK/PPSU/Ultem stb.) 3D nyomtatása.
Speciális csomagjaink:
-Hibrid 3D szkennelés (Einscan HX hibrid 3D szkenner)
-High-Temp 3D nyomtatás és alapanyagismeretek (Intamsys termékek)
-SLA 3D nyomtatás (Formlabs Form 3, Form 3B, Form 3L és Form 3LB termékek)
-Precíziós 3D szkennelés structured light technológiával (Range Vision 3D termékekhez)
A Start III-as csomagjainkat egyedi igény alapján állítjuk össze. Ajánlatkérés: office@3dee.hu.

3Dee Prémium Support csomag
Karbantartás szervizcsomagunk támogatást nyújt Önnek műszaki problémák esetén, hogy 3D nyomtatója mindig bevethető legyen.
A csomag tartalma:
-Műszaki problémamegoldás
-Additív gyártástechnológiai támogatás / tanácsadás
-Modellminőséggel/modelloptimalizációval kapcsolatos támogatás
-Sliceolási paraméterekkel kapcsolatos támogatás
-Alapanyagokkal kapcsolatos támogatás
-E-mailes és telefonos támogatás
A csomag rendelési egységei alap FFF/FDM technológiájú gépek esetében: 12, 24 illetve 36 hónap.
Maximális rendelkezésre állási idő: 2 óra / hónap.

*a csomagok ingyenes kiszállása Budapest területére vonatkoznak, a fővároson kívül 150 Ft + ÁFA / km kiszállási díjat számítunk fel, melynek összege minimum 5.000 Ft + ÁFA.
Szolgáltatási feltételek:
Fizetési feltételek: A szolgáltatás díja, az időszak elején fizetendő
E-mail támogatás: Garantáljuk Önnek, hogy megtesszük a tőlünk telhetőt a probléma online megoldása érdekében. Garantáljuk, hogy munkanapokon legkésőbb 48 órán belül megválaszoljuk üzenetét, de lehetőség szerint a lehető leghamarabbi, órákon belüli megoldásra törekszünk!
Telefonos támogatás: Ügyfelünk jogosult a telefonos ügyfélszolgálatunk igénybevételére a nyitvatartási időnk alatt. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a probléma telefonos megoldása nem garantálható.
*a csomagok ingyenes kiszállása Budapest területére vonatkoznak, a fővároson kívül 150 Ft + ÁFA / km kiszállási díjat számítunk fel, melynek összege minimum 5.000 Ft + ÁFA.
SZOLGÁLTATÁSI FELTÉTELEK:
Fizetési feltételek: A szolgáltatás díja, az időszak elején fizetendő
E-mail támogatás: Garantáljuk Önnek, hogy megtesszük a tőlünk telhetőt a probléma online megoldása érdekében. Garantáljuk, hogy munkanapokon legkésőbb 48 órán belül megválaszoljuk üzenetét, de lehetőség szerint a lehető leghamarabbi, órákon belüli megoldásra törekszünk!
Telefonos támogatás: Ügyfelünk jogosult a telefonos ügyfélszolgálatunk igénybevételére a nyitvatartási időnk alatt. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a probléma telefonos megoldása nem garantálható.