Nyári kiárusítás akár 70% kedvezménnyel: újszerű és használt 3D nyomtatók a 3Dee Outletben
PRÉMIUM SUPPORT CSOMAG
PRÉMIUM 12 havi emailes és telefonos támogatói csomag:
- additív gyártástechnológia
- műszaki problémamegoldás
- modelloptimalizáció
- sliceolás, alapanyagok
![]() | Kérdése van? |
További információ
Szolgáltatásban szereplő 3D nyomtatók: FFF/FDM, SLA
A csomag 12 havi emailes és telefonos támogatást foglal magában.
További 12, illetve 24 hónapos csomagjainkra kérjen egyedi árajánlatot.
- Leírás
- Vélemények (0)
- Termék adatok
Leírás
3Dee Prémium Support csomag
Karbantartás szervizcsomagunk email-ben és telefonon történő támogatást nyújt Önnek műszaki problémák esetén, hogy 3D nyomtatója mindig bevethető legyen.
Csomag tartalma:
- Műszaki problémamegoldás
- Additív gyártástechnológiai támogatás/tanácsadás
- Modellminőséggel/modelloptimalizációval kapcsolatos támogatás
- Sliceolási paraméterekkel kapcsolatos támogatás
- Alapanyagokkal kapcsolatos támogatás
- 12 havi e-mailes és telefonos támogatás

SZOLGÁLTATÁSI FELTÉTELEK
E-mail támogatás: Garantáljuk Önnek, hogy megtesszük a tőlünk telhetőt a probléma online megoldása érdekében. Garantáljuk, hogy munkanapokon legkésőbb 48 órán belül megválaszoljuk üzenetét, de lehetőség szerint a lehető leghamarabbi, órákon belüli megoldásra törekszünk!
Telefonos támogatás: Ügyfelünk jogosult a telefonos ügyfélszolgálatunk igénybevételére a nyitvatartási időnk alatt. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a probléma telefonos megoldása nem garantálható.
Maximális rendelkezésre állási idő: 2 óra/hónap.
Karbantartott 3D nyomtatók: FFF/FDM, SLA technológiájú 3D nyomtatók.
Fizetési feltételek: A szolgáltatás díja, az időszak elején fizetendő
A csomag 12 havi emailes és telefonos támogatást foglal magában.
További 12, illetve 24 hónapos csomagjainkra kérjen egyedi ajánlatot!
Termék adatok
További információk | |
---|---|
Cikkszám | 3DH-00009 |
Kategória |
Értékelések
Még nincsenek értékelések.