ÁLTALÁNOS SZOLGÁLTATÁSI FELTÉTELEK

3DEE TECHNOLOGIES HUNGARY KFT.

Érvényes 2022.07.01-től

.

A szolgáltatás

Cégünk szolgáltatásait kizárólag a jelen Szolgáltatási feltételek alapján nyújtjuk.

ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

A szolgáltatáscsomagok csak új vásárlás esetén érvényesek, szolgáltatáscsomag csak a csomaggal együtt vásárolt 3D nyomtatóra vonatkozik.

TÁMOGATÁS

Szolgáltatási csomagjától függően Ön, mint vásárló jogosult a megjelölt munkaidőn belül írásban, e-mailben, bizonyos csomagok esetén telefonon vagy videóhívással felvenni velünk a kapcsolatot (videós távoli problémamegoldás). A 3Dee Technologies Hungary Kft. minden, elvárható mértékű támogatást, a probléma megoldása ugyanakkor nem minden esetben garantálható. A jótállási időn belüli problémák esetén a gyártói garancia (esettől függően) vagy a törvényes jótállás továbbra is érvényben marad. Javítással esetén további költségek merülhetnek fel. A garantált reakcióidő munkanapokon értendő.

BEÜZEMELÉS

A beüzemelés nem minősül általános képzésnek vagy továbbképzésnek a 3D nyomtatás területén, az időkeretre való tekintettel a gyakorlati rész a készülékkel
csak maximum 2 fővel végezhető. Természetesen passzívan mások is részt vehetnek és megtekinthetik.

Követelmények a helyszínen:

  • Meglévő, működő PC Windows 7, 8, 10, 11 vagy Mac OS X teljes rendszerrel
    Rendszergazdai jogok és legalább egy szabad USB-csatlakozó.
  • Szabad munkaterület a nyomtató számára
  • 220 voltos hálózati csatlakozó
  • Internet hozzáférés

További fontos információk: A 3D nyomtatót a helyszínre szállítjuk (megállapodástól függően). A helyszíni feltételeknek elérhetőnek kell lennie a megállapodott telepítési időpontban. A leírt szolgáltatás csak a megvásárolt készülékre vonatkozik, és csak a gyártó által ajánlott nyomtató és slicer szoftvert tartalmazza. A beüzemelés megadott ideje egy tapasztalaton alapuló becslés, beleértve a rövid szüneteket és pihenőket. Megnövekedett helyszíni időráfordítás esetén, amely bizonyíthatóan és egyértelműen az Ügyfél felelősségéből adódik, minden megkezdett félóra után nettó 10 000 Ft + ÁFA többletköltség keletkezik. Kérjük, vegye figyelembe a kiszállás díját is.

KARBANTARTÁS

A karbantartási időpontokat alapvetően az ügyfél szabadon választhatja meg a szolgáltatási időszakon belül. A szükséges karbantartásra megfelelő időben, ésszerű időn belül kell időpontot egyeztetni. A karbantartás nem helyettesíti és nem is tartalmazza a javítási munkákat. Technikai problémák esetén a probléma megoldása nem garantálható. A jótállási időn belüli sérülés esetén a gyártói garancia (esettől függően) vagy a törvényes jótállás továbbra is érvényben marad. Javítással esetén további költségek merülhetnek fel. Kérjük, vegye figyelembe a kiszállás díját is.

1%
5%
11%
12%
23%
24%
35%
36%
47%
48%
59%
51%
62%
63%
74%
75%
86%
87%
98%
99%